Finfint uppdrag

Förra veckan fick jag en förfrågan
av min son,han undrade om jag
möjligtvis kunde fixa en present
till hans kompis som fyllde år.
 
Inte sjutton varken vill eller kan man
säja nej till ett sånt uppdrag,tvärtom
såg jag det som ett privilegium.
 
Bara känslan när ens SON kommer
på tanken att fråga sin MAMMA om
en sån sak istället för att köpa nåt
"annat",den är mäktig på nåt sätt.
 
Så,jag satte fart typ omgående och
på lördagskvällen hade han ett helt okej
inslaget paket (jo för det ingick såklart)
med ett ölglas i att ta med sej på 25-årsfesten.
 
 
 
Glaset blev uppskattat och festen
var enligt uppgift oxå godkänd.
 
Fylls det 25 så KAN det ju bli både
högljutt OCH blött OCH ibland gå
helt överstyr.
 
Det sista vet dock inte jag något om,
och tur är väl det.Hispiga morsor kan
dom ju va utan i den ålder,om man
säjer så!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0