Annat s.k pyssel

Ibland måste man göra nåt "annat" än
det vanliga,så jag letade fram nåra
assietter och mina porslinspennor.
 
Alltså,jag har ju målat lite porslin förut,
men då har det mest rört sej om mina
änglar,nu tänkte jag fristajla lite allmänt
och då blev det som det blev helt enkelt.
 
Det bästa i kråksången är ju som alltid
annars i vad man än företar sej:man
behöver inte bry sej om ifall andra gillar
det man gör,huvudsaken är att man själv
har roligt undertiden skapandet och pyssel-
stunderna pågår.
 
Nu ska det iaf snart brännas,och sen finns
det ingen återvändo.Då kan man varken
ändra eller ångra sej.Det enda man isf
kan göra OM man är missnöjd:
slå sönder och kasta och gör nytt!
 
Kanske kan tyckas jäkligt onödigt och dumt
i tider som dessa och det är det ju oxå så
jag lägger väl oönskade och missnöjdhets-
alster längst in i skåpet isf dårå.
 
Såhär blev dom iaf:
 
 
 
Bortgiven present.
 
 
 
Oxå bortgiven present!
Det var allt för ida´...kram & ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0