När skämskudden åker fram

Alltså,det här med att tiden tycks gå
fortare ju äldre man blir stämmer
otäckt bra faktiskt.
 
Rent sakligt vet jag ju att det är ett bra
tag sen jag var "härinne" och skrev,men
att det var SÅ länge sen känns det inte
riktigt som.
 
Diverse alster och uppdrag har jag hunnit
med att producera sen jag sist skrev,men
jag ska villigt erkänna att det som kallas
livet har kommit emellan och bromsat min
framfart ganska rejält ett tag.
 
Och så är det ju själva hösten och vintern
oxå,jag gillar´t INTE!
Men,nu har vi iaf kommit ut på andra sidan,
d.v.s det är nytt år och nya utmaningar står
och stampar och vill i bästa fall förverkligas!
                        HALLELUJA!
 
Här kommer lite grejer från mitt pyssel och 
knåpande.
 
 
 
Sharpiefärgad lakansväv som jag klätt
två stycken vita lampskärmar med!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såhär med facit i hand ser jag att det
visst är en hel del jag åstadkommit.
Och så finns det nog en massa mer
som jag typ glömt bort att jag gjort!
 
Som tårtor och sisådär.
 
Hasttårta till novembers 28-åring!
(min "Mellan")
 
 
 
"God-Jultårta" i form av tomteluva.
 
Ingen riktig tårta förvisso,men ändock
ett ganska trevlig bakverk i form av en
julgran gjord av smördeg och fylld med
Nutella.
 
Och en grön marsipantårta
till en 10-årig kille.
 
Nu ska jag inte trötta ut er med
fler bilder.
 
Förhoppningsvis kommer det nya
blandade alster framöver!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0