När man tar sej i kragen

Nu har jag haft lite graveringsledigt
ett par veckor och tänkte att varför
inte sätta stiftet i det uppmallade
glaset som stått på bänken ett tag.
 
Sagt och gjort,fram med maskinen,
stiften och munskyddet.
 
Visst,det tar sin tid med diverse små
pausar eftersom ryggen säjer ifrån,
men fi fasen så gött det känns sen när
man diskat och polerat upp glaset.
 
 
Naturligtvis hade jag redan bestämt VEM
som ska få glaset.En underbar person som
inte bara är ett stickproffs utan oxå en av
mina allra främsta supporters.
 
Om hon blev glad över bilderna jag skickade
på glaset?
Av svaret att döma så:JA! ♥
 
Nu är det bara att sätta fart med nästa
uppdrag,måste bara komma överens
med uppdragsgivaren om HUR graveringen
ska utformas och hur det är tänkt att
resultatet förhoppningsvis ska bli.
 
Men först leta fram diverse bilder som
eventuellt faller beställaren i smaken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0