Varde ljus

Nu märks det minsann att det är
höst,även om temperaturen varit
sensommaraktig.
 
Det blir fort mörkare på kvällarna,
och då kan det ju vara lite mysigt
med diverse ljuskällor här och där.
 
Fick i uppdrag att göra en liten ljusbox
för ett tag sen och igår blev den så klar.
 
Enda önskemålen var svart färg
och döskallar,så jag målade "lådan"
eller det lilla tittskåpet svart och sen 
skar jag med skalpell ut döskallar i
kontaktplast.
 
Glaset som döskallarna sitter på har
jag målat flera gånger med frostad
glasfärg så det blev täckande och sen
pillade jag in en batteridriven ljusslinga.
 
Och såhär hemtrevligt (om man gillar döskallar)
blev resultatet i tänt tillstånd.
 
Hoppas nu att mottagaren blir nöjd
och får glädje av denna ljusbox!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0