Änglar,änglar,änglar

Säja vad man vill om mej,men när
jag kommer in i ett stim,då gör jag
det iaf rejält och med stor entusiasm.
 
Just nu är det mest ett stim fullt
av änglar i olika tappningar.
 
Det började med att jag gick förbi en
skitful tavla som jag inte gillade färg-
sättningen på.Men sparsam som jag
är (eller rentav en ekorre),så hade jag
inte mage att bara kassera den.
 
Så jag målade helt enkelt över den och
efter ett par lager vit färg kunde jag så
sätta fart med ängeln.
 
 
 
Efter den rann det på av bara farten
och nu kan jag inte riktigt släppa
taget om mina små favoritobjekt,så
det lär säkert bli ett antal till bortsett
från dom jag redan gjort.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag håller faktiskt på med ytterligare
en,men finslipningen d.v.s strassen
och glittret samt fixeringen av glittret
är inte riktigt klar än.
 
Lovar att visa när jag känner mej nöjd,
eller för att vara exakt,när jag känner
mej så klar jag kan bli.Nöjd till fullo
är inget ord jag slänger mej med i 
första taget.
 
Ha det fint därute så hörs vi snart
hoppas jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0