Lite mysig inredning kanske!

Igår blev jag klar med senaste projektet.
Jag har pillat lite med ett gammalt tittskåp
som stått och sett allmänt obrukbart ut.
 
Varför inte piffa till det och dekorera tänkte
jag och tog fram skalpell,ljusslinga,färg
och kontaktplast.
 
TADA:
 
Blev ju inte alls så pjåkigt,tvärtom faktiskt.
Det tråkiga är att det absolut inte går att hitta
fler tittskåp att dekorera och pilla med.
Slut tamme tusan ÖVERALLT.
 
Är inte det typiskt?
Så fort man hittar nåt kul att pyssla
med,då är det antingen slut i lager
eller så har dom slutat tillverka det.
 
Får väl helt enkelt ge gravyrpennan lite
mer kärlek ett tag då.Har ett par glas
som ska färdigställas.
 
Fast det retar mej ändå en ganska stor
smula att jag inte har fler små "boxar"
att pilla in ljusslingor i,det hade ju varit
ganska passande såhär på höstkanten
när man behöver lysa upp tillvaron med
nåra mysiga och hemtrevliga skapelser.
 
Sånt är livet,och det kunde vara värre förvisso.
Nya tag och nya idéer är väl vad som måste till
antar jag.Men först lite vila så man orkar med!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0