Nya upplevelser

Jag är ju en nyfiken typ,och att
testa nya grejer är min melodi.
 
En god vän till mej säjer att jag
är "spretig",och jag är benägen
att hålla med henne.
Men jag tycker faktiskt att det är
ganska charmigt även om jag har
hela lägenheten mer eller mindre
full med diverse grejer överallt.
 
Det finns lixom ALLTID nåt att pilla
och pyssla med,och jag älskar´t.
Det vore ju inte jag om inte allt
plock fanns här.
 
Och så finns det ju så mycket skojsigt
att hitta på när barnbarnen kommer.
 
Men iaf,det jag skulle visa var mina
nypimpade kaffemuggar.
 
Man skulle ju kunna tro att det är
5-åriga barnbarnet som varit framme
med tuschpennorna,men det är jag!
 
Efter att ha preparerat dom och bränt
dom i ugnen ett tag blev resultatet som
följer nedan.
 
Det hade man väl aldrig kunnat tro,
att dom skulle bli såhär fräna.
(tycker iaf jag,men smaken är som baken)
 
 
 
 
Imorr´n,eller rättare sagt om nåra timmar
eftersom klockan redan är över midnatt
står det gravering och eventuellt lite bullbak
på schemat.Man måste ju variera sej vetja!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0