Här kommer lite nytt!

Det är sommar om ni inte märkt det.😎
 
Jag har iaf prioriterat ganska mycket
annat än innepyssel senaste tiden.
Som att tanka D-vitamin inför höst
och vinter,skönt och avslappnat i en
bekväm solstol.
 
Nåra små grejer har jag dock åstadkommit.
Så här kommer det nåra bilder!
 
En tavla med "celler".Blev iof inte riktigt
som jag önskat,men för att vara första
gången så får den duga.
Väldigt mycket färg gick det iaf åt!
 
Att exakt samma tillvägagångssätt men med
andra sorters färger blir helt olik i "cellerna",
det kunde jag genast konstatera.
 
Men,för att vara JAG som ändå testat och
lagt all min kärlek i den får jag väl ändå
känna mej skapligt nöjd.
 
Testade att måla och bränna ett glas som
sen graverades,och nja,det får duga i brist
på "annat"!(annat är ju för övrigt korv)
 
Jag har oxå hunnit med att fylla en herrans
massa år,så lite snabbt slängde jag ihop en
tårta bara för att.
 
Jag gjorde förresten ett par såna här med!
 
Det här har varit prio ETT på
"sommarens lista",vilket känns
alldeles underbart.Man får passa
på att hämta energi och lust när
tillfällen ges!
 
Sen kom det en beställning på
två glas,så naturligtvis tog jag
mej i garderobskragen och fixade
det när solstolen vilade lite.
 
 
 
Lilla ängeln som numera oftast får
pryda glasen med kvinnliga namn!
(antar att dom flesta karlar inte är så intresserade)
 
Dom här två har jag dock inte åstadkommit
på egen hand,även om jag rent genetiskt
har en liiten del i dom,mina små prinsar ♥

För naturligtvis har jag ju lagt lite tid på
att vara mormor oxå.Fattas bara annat.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0