Sova gott eller inte!

Jaha ja,nu har vi snart traskat igenom
augusti oxå,så det dröjer väl inte lång
tid innan det är dax för vinterjackan.
 
Men ännu har vi iaf lite skön utetemperatur,
dock inte i närheten av sommarens.
 
Igår hittade jag ett par vita örngott som jag
inte packat upp,och då fick jag den briljanta
idén att testa nåt med mina sharpiespennor.
 
 
Och såhär blev ena sidan på ett av dom.
 
Samt den andra sidan.
 
Örngott nummer två´s ena sida.
 
Och andra sidan.
 
Det slutade dock inte där på
örngottsfronten,för jag ville 
blanda lite alla möjliga färger
oxå och se hur det blev.
 
Frågan är om man sover gott på
det här,eller om man blir helt vimsig
av alla färger när man lägger sej.
 
Återkommer med sömnresultat
när och om jag provar framöver.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0