Glasklart

Ibland träffar man på människor man
kanske aldrig skulle ha mött om det
inte vore för en speciell anledning.
 
Och ibland händer det även att man
"klickar" extra mycket för att personen
ifråga är så varm,omtänksam och
alldeles fantastisk på alla sätt och vis.
 
Jag har haft förmånen att "möta" en
sån person.
En otroligt duktig tjej dessutom,som
har dom flinkaste händer ni kan tänka er.
 
Jag är av den uppfattningen att man om
man kan,ska visa och tala om för andra
hur otroligt bra man tycker om dom.
 
Och naturligtvis gjorde jag det på mitt
eget speciella lilla vis,nämligen med 
ett personligt glas.
 
Faktum är,att jag aldrig sett nån bli så glad
och tacka SÅ mycket ♥
(fast det egentligen är jag som ska tacka henne mest)
 
Som sagt,vissa hittar in i ens hjärta direkt,och
då är det förstås glasklart att dom får veta det.
 
Tack Marielle,du har betytt och betyder 
MYCKET för mej.
Mer än du nog förstår själv ♥
 
P.s:du är en otroligt vacker person,inifrån och ut ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Marielle

Gick in på din blogg nu för att kolla lite vad du gjort för andra saker o så möts jag av detta! Vilken fantastiskt person du är, tack för dom så fina orden! Man kan ju inte bli annat en rörd <3

2016-07-18 @ 08:45:32
Postat av: Majso svarar:

Du är då FÖR underbar Marielle,tack ♥
Kram & var rädd om dej du fina människa,så ses vi i höst ♥

2016-07-31 @ 09:11:13
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

:D

Svar: =)
MAJSO

2016-08-07 @ 13:37:00
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0