Alla kan dom flyga

Det finns ju så mycket man vill
hinna göra,och jag är väl aningen
knäpp som för det mesta har en
massa projekt på G...samtidigt!
 
Jag blir av nån konstig anledning
alltid full av idéer när jag vet att
jag MÅSTE göra nåt annat,som nu
när jag bara gått och råglott på dom
fyra beställningsglasen.
 
Sån är jag,och jag gillar mej själv,för
ur kaos föds tydligen en gnutta kreativitet.
 
På tal om glasen ja,jag har faktiskt FÖRGRAVERAT
två av dom,och har jag så bara kommit en liten
bit,då känner jag mej mer lugn och tillfreds.
Det i sin tur resulterar i att jag då plockar fram
helt andra grejer igen.
 
Ikväll blev jag klar med det som jag egentligen
inte skulle gjort,men som varit så jäkla kul att
få sitta och pilla med.
Där kan vi snacka tantterapi till max!
 
Ett stycke vimmelkantig uggla,med glitter & glamour.
Jorå,för nu är jag inne i en sån period,och då finns det
ingen hejd på blinget...ju mer desto roligare!
 
Sen blev det en nattuggla,precis som jag m.a.o :)
 
Och tänka sej,den lyser i mörkret oxå!
 
En hjärtlig uggla sitter väl aldrig fel...i ett barnrum kanske!
 
Nån sa,att har man svart med änglar,ja då kan det missuppfattas å det grövsta.
Såna dumheter ska man INTE syssla med tydligen!
Nu är ju allt relativt enligt mej,och det ligger faktiskt i betraktarens öga att avgöra.
Å andra sidan anser iaf inte jag att dom där änglarna varken ser ledsna
eller döende ut.
Smaken är som baken,tack & lov!
 
Jag gillar tavlan,och skulle nån annan oxå göra det fast ännu mer,då kan
dom kanske få vakta nån annanstans än här.
 
För balansens skull gjorde jag en tavla med VIT botten och med RIKTIGT
kärleksfullt budskap.
Nån ordning får det väl iaf vara!
 
Den som är uppmärksam kanske även noterar här att det
sitter bling på kjolfickan.
Det sitter förresten bling lite överallt,jag är inte alls knusslig
när man kommer till sånt!
 
Det var allt för just nu,inför slutet av veckan har
jag en bakbeställning som måste levereras.
Måste och måste förresten,men jag har LOVAT,
så då ska jag väl hålla´t oxå!
 
Kram på er & hoppas ni njuter av vädret ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0