Testing,testing

Jag bah typ hatar att köra
i samma hjulspår hela tiden,
så jag tänkte ge mej på att
göra egna tags.

Från råmaterial till egen
text,en text som står lite
mer för mej.
(MITT eget signum lixom)

Iof är det ganska för att
inte säja skitvanligt med
latin på just tags,men det
bortser jag ifrån.


Såga,såga,såga!
Valkarna i händerna får man som bonus.


Sen ska det borras oxå!
Och slipas och filas och slipas ännu mer!


Som sagt,det här är bara snabbprototypen,slarvigt gjord!
Det blir bättre sen.Förhoppningsvis! =)


Amor Liber Spes!
(Kärlek Frihet Hopp)


Kommentarer
Postat av: miss P E

Tyckte den där blev fin! Det ska ju inte vara perfekt ;)

2010-09-30 @ 20:25:26
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: E

ÅHHH en sån vill jag ha alltså en bricka fast med texten Favete Linguis



Vilket jag tycker va passande till mig eftersom det betyder "Vakta din tunga" lite lätt hotfullt I LIKE



pöss!!!

2010-10-02 @ 15:44:53
URL: http://crazycatprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0