Nytt år,välkommen 2020

Hoppsan,nu har det snart gått en
månad på det nya året och jag
har inte varit "här" en endaste
gång.
 
Det kan iof bero på att jag inte skapat
så värst mycket,och då är det ju knappast
nån mening att skriva.
 
 
Jag sydde iaf dom här två till
2019 års familjejulkort,och så
 graverade några glas,men dom
glasbilderna ligger visst i mobilen.
 
Apropå "Peppis" (figurerna ovan),så
känner ni kanske igen dom.
Det är ju symbolen för "Vit jul" d.v.s
jul utan alkohol och det var det temat
vi använde oss av på vårt årliga julkort
med familjen.
 
Så jag avslutar väl med att visa hur några
av bilderna blev,och passar på att önska er
alla en riktigt god fortsättning och hoppas
ni får ett strålande fint (och bra) 2020 ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0