Aldrig kasta det som kan återbrukas

Nu är jag klar med mitt lilla projekt.
 
Jag är ju som en hamster och sparar
både det ena och det andra för vem vet,
man KAN faktiskt få användning av det
mest osannolika.
 
Nu är ju inte jeans så märkliga tingestar,
men det finns ju konstigare saker och sånt
som folk tror ALDRIG går att återanvända.
 
Det gör det oftast,man måste bara tänka lite
"outside the box"!
 
Inte konstigt att jag ofta köper saker som jag
verkligen inte använder i sitt ursprungliga syfte,
jag tänker alltid att "det där skulle man ju kunna
göra si eller så med" istället!
 
Men iaf,dom gamla jeansen var det,och här
kommer resultatet,en fodrad kasse.
Den blir kanon att kanske bära hem gurkan
eller andra bra saker i.En mango eller tre kanske!
 
Sydde på lite knappar bara för att
piffa upp framsidan,samt knappar
i sidan (som inte syns här) så man
kan förminska vidden lite om man
så vill.
 
Ha det gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0