Mustang i full galopp mot nya betesmarker

Jag är SÅ lättad!
Jag är SÅ glad!
Jag är klar!
 
 
Dom fyra glasen är färdiga och
ingen,jag säjer INGEN kunde
vara mer tillfreds än jag just nu!
 
 
I flera veckor har jag haft nån slags
mental blockering och inte kunnat
sätta stiften i glasen.Jag har låst mej
och känt att:NÄE,jag kommer slinta och
andas fel och sen är det kört.För minsta
lilla darr gör ju att allt är åt skogen och
det VILL man bara inte ska hända.
 
Men så gav jag mej en rejäl "håll käften
och kör bara tillsägelse".Och ja,det funkade
till slut minsann.
 
 
I botten på glasen ett emblem med
innehavarens initialer,så han och
dom som dricker ser det.Lite extra
finessigt sådär. 😄
 
 
Spegelvänt graverat underifrån alltså!
 
 
Och får jag säja det själv,så tycker jag
att det blev riktigt bra faktiskt.
 
Mission completed-finally!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är galet duktig💕

2019-03-07 @ 20:48:05
Postat av: Majso svarar:

Kära "Anonym",förlåt att jag inte svarat!
Tusen tack för fina kommentaren,blir SÅ glad =) ♥

2019-10-17 @ 18:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0