Vilken frånvaro va!?!

Åtminstone om man man ser till
att jag ju tydligen inte sladdat in
här på ett bra tag.
Är det inte dåligt så säj!
 
Men,till mitt försvar måste jag iaf
få ursäkta mej lite med att säja:
"det HAR varit så mycket annat"
och så slänger jag in ett förlåt!
 
Nu ska vi se då,om jag inte har
några små bilder på lite pyssel
som åstadkommits sen sist.
 
Håll tillgodo vetja,så kan vi ju
samtidigt önska att sommar-
värmen återkommer undertiden.
 
Ett graverat glas som sedan målades
och brändes i ugnen.Jorå,det duger väl!
 
Tog en paus och kokade
maskrossaft!
 
Och så har jag varit ganska
energisk med porslinsmålning
på sistone,så det har blivit en
hel hög med änglamuggar.
 
 
Den här är visst tingad om
jag inte minns helt fel!
 
 
Likaså den här som ska få ny
ägare på tisdag.
 
 
Denna lilla ängel for till
nån grannkommun i måndags.
 
 
Precis som denna specialbeställda!
 
Nu avslutar jag för denna session
med en lilla "Rosa".
 
"GIRLPOWER",that´s the grej
för varje tjej.
Visst!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0