Glas och lite mera muggar!

Jag är helt kass på att uppdatera,
jag vet och förlåt och lite gråt på det!
 
Nu är det som vanligt sent,precis som
det brukar när det gäller mej,men nåra
bilder tänker jag iaf slänga in här för
lite har jag faktiskt åstadkommit sin sist.
 
Håll tillgodo så hoppas jag vi hörs
snart igen.Men jag lovar inget datum.
Det vore högst oförskämt om jag inte
kan hålla mitt ord.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var allt för nu.
Kom iof på att jag har fler ovisade
och gjorda alster,men dom ligger
på min externa hårddisk så dom kan
jag ju ta fram en annan gång.
 
Kram ♥ och ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Vilka fina glas och koppar!

2019-07-18 @ 10:39:15
URL: http://angelicawahlin.se/
Postat av: Majso svarar:

Tack snälla du för fina orden och FÖRLÅT att jag inte svarat förrän nu! ♥

2019-10-17 @ 18:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0