Lite update

Hejsan hejsan!
 
Och ojsan vad det lackar mot jul.
Hinner ju knappt blinka så har det
gått ytterligare en vecka i kalendern.
 
Tror iaf när jag tänker tillbaka,att det
finns nåt jag åstadkommit sen sist vi
hördes av härinne.
 
Minnesglas för en kär familje-
medlem som numera bara
springer på gröna ängar ♥

Hoppas verkligen att mottagaren
känner att bilden gör "Kiro" rättvisa.
 
Nu i dagarna är det mest godistillverkning
på schemat här hemma.
Hittills har jag lyckats åstadkomma tio olika
sorter.Allt från kola,vingummi och snöbollar
till marmeladkonfekt.
 
ICKE att förglömma det stående inslaget:
hemgjorda snickersbitar.
Utan såna ingen riktig jul!
 
Kram på er och stressa INTE nu
inför jul.
Själv har jag lagt ner ALLT vad stress
och jäkt heter sen flera år tilbaka och
jag ångrar mej inte en sekund.
 
Det ordnar sej ALLTID ändå! 😊👌
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0