Babyshowertårtor

Häromveckan blev jag tillfrågad om
jag inte kunde fixa ett par tårtor till
en babyshower.
 
Visst kan jag försöka få till "nåt" i den
stilen svarade jag och såhär blev dom.
 
 
Enda kravet jag fick var rosa och blått
blandat,så jag kunde mixa lite som jag
ville.
Älskar att få "fria händer",det känns så
mycket roligare då.
 
Kanske inte dom roligaste och således inte
heller dom finaste babyshowertårtorna som
skådats,men å andra sidan är jag ju bara en
pysselglad amatör,och inte har jag värst mycket
utrustning eller fancy idéer heller för den delen.
 
Allt är iaf handgjort från grunden,bortsett från
fjärilar,hjärtan och stjärnor som jag tagit ut
med utstickare.
 
Dom blev iaf godkända OCH smakade gott,så
jag får helt enkelt känna mej nöjd trots att det
inte i mina ögon är nån "wowfaktor" på dom.
 
Men som jag brukar säja:man KAN inte vara bra
på allt.Inte ens på hälften.Fast jag är glad ändå
och det är ju huvudsaken!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0