En annan slags tavla

Hittade en canvastavla som jag tydligen
ställt undan halvt påbörjad.
 
Två blommor hade jag fogat upp i hopp
om att jag kanske skulle få nån bra idé
så den förhoppningsvis kunde bli klar
nån gång innan 2028...typ,men jag fick
inga idéer.
 
Nu tänkte jag dock,att va 17,kludda på
lite färg och testa runt lite bara,för om
den inte håller måttet så har jag iaf haft 
lite kul undertiden.
 
Så jag "färgade" på men såg att två blommor
såg alldeles för lite och ensamt ut.
Det var bara att foga dit ett par stycken till och
fortsätta med fler färger.
 
Om den blev så värst kul eller ens bra ska jag
låta vara osagt,det får va nåt för andra att avgöra.
 
Den är iaf så klar den kan bli,tror jag,och med
detta avslutar jag åtminstone för tillfället upp-
drag färdigställande av blomtavla!
 
Såvare med det!
 
Hejrå sålänge.
 
Man (läs:jag) blir iaf ganska glad
av att titta på den.Antar att det 
beror på att jag själv valt färgerna!
 
 
Trackback
RSS 2.0