Överraskning till en vän

Det finns vänner och så finns
det vänner med det där lilla extra.
 
Iof har jag mest vänner med den där
extra touchen så jag brukar inte göra
så värst stor skillnad på dom.
 
Just denna lilla vän har bland annat tre 
saker som hon MÅSTE ha hemma,och
det är choklad,coca cola och ostbågar.
 
Jag fokuserade mest på en av dom tre sakerna
och resultatet blev ett alldeles eget och
högst personligt Coca Colaglas.
 
 
Glaset packades sen ner i en påse
tillsammans med en burk Coca cola,
ett par olika chokladbitar samt en påse
med ostbågar.
Om hon blev förvånad?
JA.
OCH glad,vilket gjorde mej än gladare
för jag fullkomligen älskar att överraska.
 
Jag tror nästan att jag är född till att göra
just det,och att få se andra bli glada.Det
gör mej så förbaskat varm i hjärtat.Faktiskt i
hela kroppen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sussie

Världens bästa Majsan💖💖💖

2018-03-08 @ 09:18:17
Postat av: Majso svarar:

Gulle,gulle dej världens bästa Sussie ♥♥♥

2018-03-10 @ 12:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0