Dricka kaffe med stil

Det föll sej som så,att muggen
med namnet på som jag visade
sist tydligen blev uppskattad
av flera.
 
Man blir ju så himla glad när sånt
man gör gillas.
Så nu har jag gjort ytterligare tre
muggar som jag hoppas ska ge
sina ägare många goda stunder.
 
Först ut blev "Johanna".
 
Baksida av muggen.
 
Sen var det "Tanjas" tur och den
muggen gjordes lite hipp som happ
med färgerna och så blandades dom.
 
Och så baksidan av den.
 
Sist men absolut inte minst kom
"Kustan",i samma stil som den första.
 
Här har jag för första gången fått
äran att skriva och rista ut ett namn
på kurdiska,d.v.s "Kustan".
 
Visst ser det vackert ut.
Man blir ju lite nyfiken på hur
ens eget namn skulle se ut på
hennes språk,även om jag nog
aldrig skulle komma ihåg hur
alla böjar,streck och symboler
skulle sitta.
 
Som sagt,nu hoppas jag att muggarna
kommer trivas och att innehavarna får
många tillfällen att dricka ur dom.
 
 
Trackback
RSS 2.0