2018 är det visst i kalendern

Helt ärligt,så fattar jag inte att det
redan blivit nytt år.
Såg att jag faktiskt inte varit inne 
här sen i november 2017....
 
Det är ju inte klokt,hur kass får man
vara på att uppdatera egentligen???
 
Lite skäms jag,men till mitt försvar vill 
jag iaf säja att det varit och är en hel del
"annat" runtomkring som gör att jag dels
inte haft ork eller lust att pyssla/skapa.
 
Ibland måste man låta motivationen vila
som nån klok typ sa back then!
 
Faktum är att jag inte ens kommer ihåg
OM eller NÄR jag gjorde nåt kreativt senast.
Bortsett från bakning och sånt,men det är 
ju inte riktigt det jag lagt fokus på härinne
förut iof.
 
Det här med den nu så återkommande
loggan har visst blivit gjord ser jag.
 
Med "Olivia" på ena sidan!
 
Och en födelsedagspresent.
 
Och som sagt diverse bakning.
Både ensam men oxå med hjälp 
och assistans av proffs.
Här är det minsta bagararen i 
barnbarnsklanen.
(jag har iof bara två ännu,men iaf!)
 
                                                ♥♥♥
 
Det får duga tillsvidare.
Gott nytt år på er,nu får 
vi se när nästa alster
producerats och förhoppningsvis
inom en snar framtid oxå läggs in.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0