När man övar!

Jag tycker det är så himla läckert
när dom som kan spritsar fint.
 
Nu är ju jag autodidakt på alla
mina pysselområden,så även vad
bakning och allt som hör till det
anbelangar.
 
Men som sagt,jag skulle ju vilja bli
bättre på just spritsning och igår
fick jag lust med en liten lektion.
 
Först bakade jag en mastig choklad-
kaka och så hade jag gjort en kräm
på vit choklad,vispgrädde och gelatin
som jag färgade in i två nysanser.
 
Slutresultatet,nja,man får väl tycka att
det blev "ganska" godkänt.
Nån superspritsare kommer jag antagligen
aldrig bli,för jag antar att det vore korkat
att varje gång skylla på dåliga tyllar!
 
 
 
Ja,ja...färgerna IRL var iaf väldans läckra!
 
Note to self: ÖVA,ÖVA.ÖVA mera!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0