Senaste nytt

Det händer inte supermycket här
i pysselverkstan nuförtiden,men
förhoppningsvis går jag mot lite
bättre tider nu när den heta sommaren
lämnat oss.
 
Nåra småsaker har jag dock mäktat 
med i värmen,men jag måste medge,
att trots att jag tillbringat en hel del
tid inne så har orken inte alls varit
på topp.
 
EN present till en 40-åring
från Majdesajn i egen hög
person.
 
Och en beställd tårta till densamma.
Kunde ha blivit MYCKET stiligare,men
att göra om spritsningen en superhet
julidag var inget alternativ så jag lät
den med viss skepsis ändå fara till
kalaset!
 
Brudpar har det även i år funnits
och här är ett som fått present
i form av personliga glas.
 
 
Och en lykta!
 
Blivande bröllopspresent till
ett par som gillar hårdrock.
 
Om nån undrar varför handen
graverats,så har den alltså 
med deras intresse att göra.
 
Pyssel och pyssel,en halv sats
kardemummabullar i all hast
fick jag iaf till i torsdags em,och
var det inte varmt innan i köket
så kan jag lova att det blev det!
 
Hoppas ni har det gott därute.
Själv saknar jag värmen,men
allt gott har tyvärr ett slut.
 
Allt utom skapandet får jag hoppas!
 
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0