Skamligt

Det är precis vad det är...skamligt att 
jag inte varit härinne och skrivit på SÅ
himla länge.
 
För även om tiden går fruktansvärt fort,
så har jag faktiskt lyckats med att åstad-
komma nåra saker ur skaparsynpunkt.
 
Ja,ja,nu är jag finally här,så jag ska se
om det finns några bilder i datorn.
Annars måste jag väl leta fram den
externa hårddisken eller rentav kika in
igen om inte alltför lång tid.
 
 
Ett stycke doplykta som packats in väldigt väl och skickats med Post Nord.
OCH den kom fram t.o.m!
 
Försökte mej oxå på att skulptera en liten nalle till yngsta barnbarnets
doptårta den 8/10.Kan dock konstatera att jag måste öva MYCKET mera!
 
Hade sett nånstans att man kunde köpa en sånhär tavla till högtidsdagar,men 
tänkte att det kan väl inte va så svårt att göra själv,så det gjorde jag förstås.
Har man ändå grejer till det känns det ju onödigt att köpa lixom!
 
Dopglaset vet jag inte om jag fotade,men här är iaf ena sidan på födelseglaset.
 
Såhär glad och nöjd blev den lilla raringen iaf.
 
Ett antal tårtor har jag oxå hunnit med att slänga ihop,den här alldeles nyligen
till en granne och kär vän som fyllde år.Aningen överraskad blev hon när jag
kom med den på kvällskvisten och krävde att kaffet skulle sättas på.
 
Sex stycken glas med "Pontiac-loggan" till en blivande 50-åring.
 
 
Samt ett sjunde extraglas som jubilaren kan hälla sin öl i och skåla med!
 
Just det,dessa har jag ju hunnit med oxå.
 
 Och tydligen de här.Graverade med samma typsnitt som parets bröllops-
inbjudan var skriven i.
 
Ja,det var iaf lite "plåster på såren" nu när
jag varit så slarvig med inlägg.
 
Det lackar som vi vet mot jul IGEN,och
då kan det ju hända att någon kanske
får något hemgjort.
 
Om inte annat,så kan jag säkert inte
låta bli att pyssla och knåpa ändå.
 
Ha det gott därute och var rädda om er.
 
/Majso ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0