Gravering x 2

Hej på er och välkommen sköna maj!
 
Här har det graverats både på glas
och ett smycke.Dock med olika
stift och utrustning förstås.
 
Fick nämligen en beställning i förra
veckan,eller för att vara exakt,en för-
frågan om jag kunde göra ett smycke.
 
Det var jättelänge sen jag gjorde det och
därför hade jag inga bra slipgrejer hemma.
 
Men,man tager det som finns och försöker
göra det bästa av situationen.
 
Och såhär blev resultatet.
Nog var jag ringrostig minsann,men kul var det.
 
Tack Mikaela för uppdraget,hoppas det
blir välanvänt och glänser i solen.
 
Jomenvisst,sen har jag ju gjort klart 
en kaffemugg till mej själv oxå.
 
Jag ska inviga den imorronbitti hade jag tänkt.
Nog för att det inte är slutdrucket än på länge idag,men vissa saker
tål att väntas på!
 
Och på tal om väntan ja,nu är det alls inte
många dagar kvar tills "lillebror" aka nya
barnbarnet är beräknat.Närmare bestämt
på lördag den 7:e.
Spännande ska det bli,att få se vad det är
för liten filur som kommer.
 
Kram & sköt om er säjer "kaffedrottningen" vid tangenterna ♥ 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0