Bröllopslykta

Jaha,så fick jag i uppdrag att fixa till
en bröllopslykta såhär i maj månad.
 
Kan ju tyckas lite konstigt,att jag inte
ens gjorde någon till mitt eget bröllop
men å andra sidan KAN jag ju gravera
en i efterhand om så är.
 
Nåväl,nu är årets första lykta i kategorin
"kärlek" iaf klar,och vi får ju hoppas att
mottagarna blir lika nöjda som beställaren.
 
Att fota lyktor inomhus är dock inget bra
alternativ,men vi bortser från det nu,då
jag var för lat för att gå ut igår!
 
 
Graverade på bakre glasets insida oxå.
 
Blev ju inte alltför tokig om jag själv får uttrycka mej,och det får jag ju faktiskt! 

Kommentarer
Postat av: Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Vad fint det blev :)

Svar: Tack snälla du :)
MAJSO

2016-08-07 @ 19:14:56
URL: http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0