Jag har inte försvunnit,bara varit lite ofokuserad

Ofokuserad och ganska slarvig ska väl
i ärlighetens namn tilläggas.
 
Jag pysslar lite light då &  då,så en del
små alster blir det ju.
 
Inget märkvärdigt iof,man kan ju inte vara
på topp hela tiden.
(åtminstone funkar jag så)
 
Men iaf,jag slänger väl in en salig blandning
av det som ändå färdigställts.
Och som sagt,speciellt kul kanske det inte är.
 
 
Pimpade fyra vita enkla kaffemuggar och gjorde blommor i olika färger.
 
Målat en tavla med egentillverkad "taggtråd".
Hängde den i hallen,och ouppmärksamma har en tendens att fastna inte FÖR
den men väl I (på) den!
 
 
Fick i uppdrag att gravera två glas till en typ granne.
(vi säjer så fast det är nåra gator bort)
 
Gjort klar ytterligare en änglatavla.
(som jag "tror" blev present??!)
 
Och ytterligare en,men den står i mitt "alltiallorum"!
 
 
 
Sytt lite underkläder har jag oxå hunnit med.
 
Och när jag ändå hade saxen framme blev det ett "babynest" till Willes
lillebror som enligt schemat ska komma i början av maj.
(tänka sej att jag blir mormor IGEN snart)
 
Sen slirade jag in med gravyrpennan ett tag oxå,och fick med beröm godkänt
av den uppdragsgivaren.TACK!
 
En tavla med s.k fritt skapande...blev såhär.
 
Med flyttbart hjärta beroende på HUR man vill hänga den.
 
Piffade igår upp en gammal bok som jag inte ville läsa.
 
Den blev av med åtskilliga sidor och blev en ask istället!
 
Slutligen har en god vän fyllt år,och hon bad mej göra två tårtor vilket jag förstås
INTE sa nej till.Man SKA hjälpas åt om man kan.
 
Omdömet blev "jättegoda",så jag anser mej ha klarat att fullfölja den biten oxå.
 
Nu väntar jag bara på våren,den
borde ju snart vara här tycker man
eftersom det i helgen är dax att vrida
fram alla klockor och påbörja den
efterlängtade "sommartiden"!
 
Kram på er ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0