Jag har ingen ursäkt

Det är bara som så,att tiden springer
ifrån mej och helt plötsligt har det
gått jättelänge sen jag kikade in här.
 
Det finns lixom andra saker att göra,
även om det förvisso producerats och
tillverkats lite sen sist!
 
Tror inte att jag visat denna.
I vilket fall somhelst,så tänker jag som vanligt inte göra
fler än en.SÅ mycket arbete och som det tog tid.
Och så vet ni ju vid det här laget att jag inte massproducerar.
 
En annan variant av döskalle!
 
En liten specialbeställning fick jag till för nåra veckor sen!
 
Och en strutsäggskalsgravering till lokala producenterna.
 
 
 
Jag har förstås bakat en massa oxå,allt annat vore ju dumt.
 
Fick till en tavla till en god vän i mars!
 
Sen var jag med på "hantverksmässa" där den här lyktan
var en av de nya.
 
 
 
Dessutom hade jag med  lite blandade vinglasdekorationer,bl.a
dom här.
 
Fixade oxå ett nytt namnglas tillen granne vars förra gått i kras!
 
Klämde så in en beställning på smörgåstårta för ett tag sen oxå.
 
Firat påsk och givit små presenter i form av "kakor på burk" ♥
 
 
Födelsedagarna avlöser varann nu,och när mormors gullunge fyllde 2 år fick
han förstås en egen tårta av mej ♥
 
Ett av mina syskonbarn blev pappa,så bebisen fick förstås ett
eget minnesglas.
 
 
Nu ska jag sätta fart med dels dom här två glasen,och......
 
...sex stycken såna här!
 
Kram på er....tills vi hörs igen ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0