Allt är inte gravering & tavlor...

...jag har ju ett par symaskiner oxå.
 
Och som ni säkert redan vet vid det
här laget,så MÅSTE jag variera mej
för att vara kreativ.
 
Igår sydde jag t.ex ett set med shorts 
och tröja till min lilla gullunge Wille,
och idag utökades setet med en t-shirt.
 
Just det,jag sydde ju ett par trekvarts-
brallor med dragsko oxå.
 
Han får vara lite zebrig i sommar tänkte jag!
 
Passar nog en buskille som han.
 
T-shirten syddes med svart bakstycke och vita muddar på ärmarna,tyckte det
blev lite roligare så.
 
Sen hittade jag en tygbit med stjärnor,och eftersom det inte behövs
alltför mycket tyg till en dryg ettåring,så räckte det precis till ett par
halvfräsiga brallor modell trekvarts,och så piffade jag till dom med
dragsko oxå.
 
Nu ska jag fortsätta fira nationaldagen,det blir en
stor mugg kaffe & en knäckemacka.
Jag är alls inte knusslig,trots att det
är helgdag och allt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0