Senaste lyktan fast dåligt fotad

Igår avhämtades en rund lykta,och jag
bjöd besöket på kaffe.
 
Det var ju lixom "kaffedax",så det är
klart man dukar upp ett kakfat och ser
till att det äts upp.
 
Sabla blixt att reflektera!
Lite syns det kanske iaf,och så var det beställt fjärilar med lite bling oxå!
 
Dom blev nöjda,och jag oxå i och med det förstås!
 
Nu måste jag försöka få lite gjort till den
"Hantverksdag" det är tänkt jag ska vara
med på den 29 juli i Söderköping.
 
Jag kan ju bara sitta korta stunder i taget,
så det tar sin lilla tid fast i ganska så långt
tidsperspektiv.
 
Fast,är man bara positiv och tar en Alvedon
eller två,så kanske det löser sej ändå!
 
Ha nu en riktigt skön dag och njut av det härliga
vädret,såvida ni har det lika fint som jag vill säja!
 
KRAM ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0