Det va ett tag sen sist,javisst!

Det är ju galet,hur dagarna bara flyter
in i varann och det helt plötsligt har
gått flera veckor utan att man hänger 
med i svängarna.
 
Nåväl,lite har jag iaf pysslat med under-
tiden det varit tyst från mej härinne.
 
Igår blev jag klar med en beställning om 12 graverade födelsedagsglas,och
nu väntar ytterligare 6 stycken på att få färdigställas.
 
 
 
Gjorde slag i saken och fixade iordning en
vas/lykta som stått halvfärdig ett bra tag.
 
Däremellan har jag "lekt" lite oxå,hittade ett
trasigt glas vilket lämpade sej väl till 
"pausgravering"!
 
Höll nästan på att glömma 12x12 cm´s tavlorna jag pillade
ihop för ett tag sen.
 
Nu väntar som sagt lite mer beställningar,så det är
väl bara att sätta maskinen i jobb kan jag tro!
 
Kram på er ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0