Lite smått och gott

Nu förstår ni,nu är det full fart här
i skaparlyan.
Nästan så jag skulle kunna påstå
att det är så dygnet runt.
 
Mellan marknadstillverkning och
allt annat,har jag oxå fått lite
beställningar,vilka inte kunnat
vänta på ""to-do-listan".
 
Den här t.ex,den har faktiskt grannen beställt.
 
Här är ett glas som ska ges i födelsedagspresent till någon.
 
 
Den här är redan nerpackad för den ska med på julmarknad snart.
 
 
Likaså den här!
 
 
Och den här.
 
Man måste ju variera pysslet lite,så mellan
varven har jag sytt lite till lilla barnbarnet.
Bland annat nåra dregglisar.
 
Han har fått ett antal mössor oxå,den här är lite annorlunda
mot övriga toppluvor.
Ibland måste man ju brodera ut lite vetja :)

Nej ni,nu MÅSTE jag sätta fart,jag har ett par tavlor som
ligger och väntar på att bli klara,till att börja med iaf!
 
Onsdagskram & ha det bäst ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0