Äntligen...en tavla

På väggen i mitt vardagsrum satte
jag för länge sen upp såna där 
borttagbara "ord" ni vet.
 
Nu va det bara som så,att när jag
väl ville ta bort dom,så följde typ
hela tapetvåden med,fettigt och
flottigt såg det oxå ut där jag lite
försiktigt försökte peta bort dom
s.k BORTTAGBARA klisterlapparna.
 
För att förtydliga det hela,så lät jag
skiten sitta kvar,men har gått och stört
mej nåt så fruktansvärt på eländet.
 
Nuförtiden kanske man inte sätter upp
en handbroderad gobeläng på väggen,
och således har jag rivit mitt arma hår i
hopp om att hitta nåt annat tillräckligt
stort för att täcka "visdomsorden".
 
Idag blev iaf tavlan klar!
 
Nu slipper jag reta ihjäl mej på dålig,
för att inte säja helt åt skogen felaktig
marknadsföring vad gäller återanvändbara
små blaffor för väggar.
 
Nu har jag min nya tavla att beskåda istället,
och det är rent ut sagt fan så mycket bättre!
 
1x1 meter var vad som behövdes i storlek.
 
Hittade en ask med spegelmosaik som jag limmade på blommor av.
 
Blev faktiskt inte alls så tokigt,tvärtom! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0