Vänpresenter

Eftersom jag varken kom på nåra
bra eller för delen fyndiga presenter
att ta med mej till våra kära vänner,
och även det faktum att jag inte ens
var i närheten av nåra affärer,så tog
jag helt enkelt det som fanns hemma.
 
Fram med graveringspennan och ett
par glas,samt en gammal glasbit som
borrades hål i och oxå graverades innan
den fick karbinhake och läderband som
praktisk detalj därtill.
 
Grattis i efterskott dårå sa jag och hon blev faktiskt väldigt glad!
 
Till mannen i huset sa jag "Grattis i förskott",och han fick
t.o.m en tår i ögat,SÅ glad blev han.
 
Och för att glasen skulle matcha,så fick dom likadana
blommor på respektive glas.
 
Det här gjorde jag bara på skoj för att testa lite!
 
Hurra för dom då!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0