Bröllopsgravering & stormlykta

Jag fick ju som sagt ytterligare en
beställning på glas till ett bröllop.
 
Tyvärr kan jag inte visa det färdiga
resultatet här än,för risken finns att
det kan bli lite fel då! =)
 
Lovar dock att återkomma med bild 
när det är klappat och klart i kyrkan
och brudparet skålat i glasen.
 
Däremot fick jag lust att ta mej an den
tredje och sista stormlyktan jag hade
stående i mitt överbelamrade pysselrum.
 
Jag gillade fjärilarna som graverade så den förra lyktan,så
varför inte låta nåra få vara med på den här oxå.
 
Lite strass på fjärilsvingarna piffade upp faktiskt.
 
Ytterligare en glaslykta ska graveras,och sen packar jag ner
dom och lite annat smått & gott när jag ska stå på marknad
i slutet av augusti.
Man vet ju aldrig om nån kanske vill ha nåt som lyser upp
där hemma i höstmörkret som tyvärr kommer,vare sej vi
vill det eller ej!
 
Ha en fab måndag.
Kram på er♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0