Nyaste glaset!

Eftersom jag gillar döskallar,och
även har nåra på kroppen,så tänkte
jag att det kunde va najs med ett
alldeles eget döskalleglas oxå.
 
I vilket fall somhelst så va jag ju
tvungen att testa och se hur det
möjligtvis kunde bli.
 
Och såhär såg onsdagkvällen ut
hemma hos mej:
 
Chokladdoppade jordgubbar och mitt nyagraverade glas!
SKÅL!
Tyvärr ser jag att blixten speglar sej
i näsan,så det får helt enkelt bli ytterligare
en bild på enbart glaset då´rå!
 
Jorå,lite så hade jag det på "lillörda´n"!
Med tanke på att jag varken är konstnär
på riktigt eller knappt ens övat på glas förut,
så är jag faktiskt ganska nöjd.
Och bara en sån sak får man ju
va glad för!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0