Prioritering

Sen ett bra tag tillbaka har jag vetat
att jag så fort marknaden är överstökad,
så måste jag ta itu med en tavla jag
lovat måla.
 
Igår kom den dagen,och gu´så skönt det
kändes när jag äntligen var klar och
kunde vidarebefordra bilden.
 
Beställaren blev nöjd,och faktum är att
jag oxå var det,faktiskt redan innan lilla
bilden klickades iväg.
 
Nu står det en beställningslykta på schemat,
så det är bara att sätta i sista stiftet och invänta
posten som förhoppningsvis idag levererar nya.
 
Herre min skapare,jag tror minsann att gravyrpennan
ÄTER stift både till frukost,lunch och middag!
 
 
Tavlan ska hänga i en hall,precis perfekt så att
alla som hälsar på kan se den =)
 
Nu ska jag gå till MIN hörna,d.v.s den där
kaffebryggar´n står!
 
Ha en härlig onsdag och njut av det
sköna vädret som jag hoppas ni alla 
fortfarande har ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0