Marknadshelg avslutad och nya grejer klara

Vilken helg jag fick.
Massor med trevliga besökare,en hel
del sålda alster och ett väder man bara
kan önska sej i fantasin typ.
 
Tack ALLA som kom och förgyllde lördag
och söndag på Café Ro,nu har jag fått
massor med energi och lust.
 
En av mina kära vänner knäppte en bild på mej och nya 
marknadsgrejerna,d.v.s glasgraverat.
 
Själv knäppte jag en liten helhetsbild över tältet och tycker
faktiskt att det ser väldigt inbjudande ut.
 
Avslutningsvis har den här lilla raring blivit
helt färdigställd.
 
Precis som den här,och....
 
...den här som jag fick beställning på i lördags.
 
Summa summarum:Allt känns mer än okej!
 
En fortsatt skön vecka önskas er alla med
en STOR kram från mej till er♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0