Semester i skaparlyan

Tjena hej vetja!
 
Nu har det varit ganska tyst
och tomt ekande härinne ett
bra tag.
 
Jag pillar lite nu & då,men mest
hämtar jag inspiration och tar lite
tid för återhämtning.
 
Ibland måste man lixom låta
ambitionen vila en gnutta!
 
"Lite" har jag dock åstadkommit,
så varsågoda och ha det riktigt
gott nu dom dagar som vi blivit lovade
lite mer sol och högre temperaturer! ☼
 
Senaste projektet blev en ljuskrona!
OMG vilken tid det tog.Jag hade ingen aningen om,eller
hade ens föreställt mej slutresultatet så det blev en rejäl
överraskning när den till slut blev klar.
Många,långa timmar tog det iaf!
 
Vackert sken ger den iaf,och det vetitusan om jag ens har lust att göra
mej av med den,vilket var tanken från början! :)
 
Har oxå pillat med lite dekorationer till exempelvis
blomkrukor m.m!
 
 
 
I all sin enkelhet!
 

Kommentarer
Postat av: william

gud avd snyggt & kraetivt:DDD älskar trollslädan:D

SV; så himla sant:D bra sagt:D

2012-07-28 @ 12:10:24
URL: http://funnyones.blogg.se
Postat av: Majso svarar:

Tack snälla du,nu blir jag sådär tokglad =))

2012-07-29 @ 19:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0