Här skapas det inte så värst

Iallafall inte i det vanliga materialet.

Däremot har jag skapat lite
ätbart senaste dagarna,och
det får väl räknas en smula
nu när det "andra" vilar!


En smörgåstårta har det blivit,för vi hade nämligen
lite födelsedagsfirande här igår!


Och naturligtvis en tårta till kaffet.

Nu ska man ju veta,att även om jag
är tillsammans med Bagarn´s ena
barn,som dessutom själv är hur
duktig somhelst på kakor & bakverk,
så ligger jag s.a.s på "hobbynivån"!

Visst,jag hade gärna sett att det funnits
lite mer tid att arbeta med den,och gärna
lite mer verktyg att jobba med,men vaddå,
jag kan INTE skaffa mer prylar än det som
ligger överallt nu.

Så,vi kallar den för hasttårta och
pratar inte mer om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0