Lite nytt under balkongtaket

Ibland bara måste man hitta
på lite nya projekt,om inte
annat så får man iaf en smula
variation i skapandet.
 
Fila,sandpappra,skriva,mecka
och fixa lite mera.....sen va dom
klara-presenterna till två av mina
vänner som ligger mej varmt om
det dunkande hjärtat!
 
En liten väggljuslampett!
Observera att ljushållaren ska sitta längre in,men etersom
den ska fraktas till Paris i en resväska så tyckte jag att det
va smartast om delarna kunde packas separat och därför
är den inte instucken helt.
(bråttom blev det oxå) :)
 
Det här blev en (väldigt) försenad inflyttningspresent till
min "soulsister"!
Men,bättre "NÅGONTING" sent än aldrig nånsin "NÅNTING" som jag brukar tänka.
 
 
Nu kanske det är dax att fila och sanpappra lite fler! :)
 
Kram på er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0