Äntligen...

...har jag tagit mej i
kragen och fotat lite
av senaste alstren.

Bättre sent än never
in my life som jag säjer!


Armband med hamrat hjärta 120 kr


Reglerbara ringar,med eller utan text i olika utföranden 100 kr


Hamrat hjärthänge Nemi Nisi Mors(tills döden skiljer oss åt)
100 kr (exkl.kedja el.läderband)


Större hamrat hjärta med text,i reglerbart läderband 130 kr


Graverade tags i reglerbart läderband 180 kr (2 st.)
(valfri text)


Prinsessberlock med strasstenar i reglerbart läderband 130 kr


Dito fast med vita strasstenar 130 kr

Vid ev.frågor etc,mejla på:
majso snabela live punkt se

Ha en bra dag
        &


Kommentarer
Postat av: Linda Runn

Oj så många fina smycken!!!



Nu blev jag nyfiken, vem är din mamma?



Mvh Linda Runn

2011-02-24 @ 22:46:40
URL: http://lindarunn.blogg.se/
Postat av: Majso svarar:

Linda:Tack så jättemycket!

Jag svarar Agneta på frågan,vet du nu???

Kram Majso ;)

2011-02-25 @ 22:11:41
URL: http://majsomittilivetblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0