Senaste alstren

Det är fasligt hur fort dagarna
springer iväg och hur jag då
missar att kika in och lägga
upp bilder på det jag faktiskt gör!
 
Men iaf,lite har jag hunnit med sen
sist jag var här,så nu kastar jag in
det senaste.
 
Ni får ursäkta att jag inte beskriver
VAD,men klockan drar sej mot jätte-
sent efter midnatt...IGEN som typ
varenda natt jag ugglar här i min
ensamhet med alla idéer.
 
Ni ser ju iaf vad det är på bilderna.
Förhoppningsvis får vi hoppas.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var allt för nu.
 
Ha det fint där ni är.
 
Snart är det vår och
om inte allt för många
dagar ska vi ställa fram
klockan och utemöblerna
igen...som jag längtar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0