Innan klockan slår fredag

Förlåt IGEN att jag varit så fruktansvärt
dålig på att slänga in lite bilder,men nu
har det varit mycket senaste tiden.
Faktiskt senaste månaderna.
 
Inte så att jag BARA suttit och pysslat,livet
består ju i "annat" oxå,även om jag förvisso
helst hade pillat och fixat med alla idéer!
 
Men iaf,nu tänkte jag iaf visa en liten grej,en
lykta som blev klar idag.
 
En underbar människa och fantastisk kvinna
ska få den.
En liten överraskning från mej eftersom en av
hennes hundar nu springer på andra ängar än
våra jordiska.
 
Jag VET hur sorgligt och ledsamt det känns att
förlora en älskad vän och kompis,så jag tänkte
som så att "nåt" ska jag väl iaf kunna bidra med
i sorgen och saknaden.
"Nåt" som förhoppningsvis kan glädja och så
kan hon tända ett ljus och minnas alla härliga
stunder dom haft.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0