Nåra bröllopstårtor i all sin enkelhet

Förra helgen hade jag blivit ombedd att
fixa nåra bröllopstårtor till ett par flickor.
 
Visst sa jag,det kan jag gärna göra men
tänk på att jag BARA är "hobbybagare"!
 
Önskemålet var att det skulle finnas både
blommor och döskallar på,samt gå i färgerna
röt,vitt och lite silver.
 
Så fick det bli,och trots att jag som sagt inte
är ens i närheten av dom halvstora mästarna,
så blev som iaf nöjda.
 
Det tackade JAG för allra ödmjukast,och dessutom
hade tårtorna smakat väldigt gott.
 
Mission completed typ!
 
Tårta nr 1
 
 
Tårta nr 2
 
 
 
Tårta nr 3
 
Döskallarna uppepå tårtorna är airbrushade på sockerpastarundlar,köpte 
nämligen en ny "pistol" som enbart ska användas till tårtfärger!
 
Tårta nr 4
 
Så blev dom och jag hann i tid oxå,om än med minsta möjliga marginal.
Man vill ju att dom ska vara så nygjorda som möjligt,och det blev dom verkligen!
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0