Det stundar marknad i helgen

Men så skoj tänker ni.
Och visst,det tänker ju jag oxå
förstås,annars hade jag ju inte
anmält mej.
 
Men mest av allt tycker jag det
ska bli skoj om vädret är bra,för
fy tusan som jag stod och frös en
söndag för nåra år sen.
 
Regnet piskade ner och blåsten
virvlade runt alla löv som tänkas
fanns där jag hade mina bord.
 
Nu ser det emellertid ut att bli
skapligt stabilt i helgen,huvudsaken
är väl iaf att det inte regnar tänker jag.
 
M.a.o så har jag fullt upp för att hinna
få så mycket som möjligt klart tills dess.
 
Vem vill stå framför ett par bord med 
bara nåra ynka små grejer lixom!
 
Den här blev klar igårkväll.
Ny modell på lykta,fin tycker jag.
Synd bara att jag har så svårt att få tag
på fler och annorlunda modeller till
skapligt bra inköpspris.
 
Den blev väl inte så tokig va!
 
Här har vi ännu
en ny variant.
Svår att fånga
texten på,och
dessutom laddar
bloggen upp mina
bilder väldigt seeeegt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0