När sommar och lite sol och lite värme kommer emellan

Helt plötsligt har det gått massor av
veckor sen jag loggade in här.
Absolut inte första gången,och jag slås
av hur jag tycker det känns som om
det inte var alls länge sen,men när jag
kollar sista publicering förstår jag ju.
 
Kanske har jag gjort något sen sist,vet 
iaf att det bakats lite.
 
Här har vi ett glas med en "intern" text till en fästman.
Jag ifrågasätter aldrig,gör bara det jag blir åtsagd!
 
 
 
Sen blev det visst sex typ whiskeyglas oxå.Två personliga och fyra för gäster!
 
Och just det,studenttider har det ju varit för ett tag sen,hur kunde jag glömma det.
 
 
 
 
Då bakade jag bland annat denna,och även....
 
...den här!
 
Till min egen födelsedag fick det bli en hastvariant.Hade blivit firad borta
ett par dagar tidigare.
 
Årets midsommartårta fick även den bli av enkel sort,och UTAN jordgubbar.
Man behöver ju inte överdriva lixom.
 
Det var allt för denna gång.Nu väntar fyra glas på att bli klara och själv väntar
jag överdrivet mycket på att värmen ska komma och blåsten försvinna.
 
Kram på er ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0